We gaan beginnen!!!

9 oktober 2018 - Oud-Beijerland, Nederland

Lieve Familie en vrienden,

Voor ons voelde het echt als een 'Last Minute', maar dan wel een hele onplezierige. Na 4 weken ziekenhuis in en uit en zo'n 8 onderzoeken later kwam vanmiddag eindelijk voor Wim en mij de bevrijding. De artsen hebben niet kunnen vinden waardoor Wim vanaf zondag 9 sept. jl. enkele dagen zulke hevige pijnen in de onderbuik had. Geen koorts, niet misselijk.......Niersteen? Nierbekken- of buikvliesontsteking? Ziekte van Crohn? Of nog erger, kwaadaardig? Het enige dat werd ontdekt was een veel te hoge ontstekingswaarde in het bloed, zo tegen de 200 en een te hoog eiwitverlies door de nieren, 1,5 gram in 24 uur. De ontstekingswaarde was donderdag jl. gezakt naar 3, dus prima! De MDL-arts heeft het licht vanmiddag om 16:00 uur op groen gezet en enige 'voorbehoedsmiddelen' ter genezing of ter pijnstilling voorgeschreven voor het geval het gedoe in Australië of Nieuw Zeeland zich weer voor mocht doen.

We kunnen ons geluk niet op. De toch al gepakte koffers kunnen nu echt dicht. Hans pikt ons morgen op. Morgen vliegen we om 13:10 uur vanaf Schiphol naar Hong Kong, waar we lokale tijd rond op 11 oct. 06:00 uur aankomen. We vertrekken daar ongeveer 12:00 uur en komen ca. 23:30 in Brisbane aan. Totale reistijd is dan zo'n 31 uur. We duiken in Brisbane op het vliegveld het Ibis-hotel in. De volgende ochtend,12 oct. halen Rob en Elza ons op voor een heerlijk weekendje met hun 8-koppige gezin, incl. de aanhang van hun 3 kids, hoor :-).
We kunnen nu niet meer wachten!!!!!

Wordt vervolgd vanuit Brisbane.

Lieve groetjes Trijnie&Wim

1. Jaap van Zwol:
    9 oktober 2018
    Geniet ervan. We kijken uit naar jullie verhalen.
  2. Aad en Wil Rhodens:
    9 oktober 2018
    Geniet van jullie vakantie.
    We wachten op jullie reisverhalen.
  3. Janneke:
    9 oktober 2018
    Een hele goede en mooie reis gewenst.
  4. Marianne en Arnold:
    9 oktober 2018
    We gaan jullie missen maar heel veel plezier
  5. Henrieke:
    👍👍
  6. Alette en Karel:
    👍🐨🇦🇺
  7. Jaap van Zwol:
    10 oktober 2018
    Goeie vluchten en slaap lekker in Brisbane.
  8. Carien & Leo:
    10 oktober 2018
    Ergens boven de wolken zullen jullie je nu bevinden...... Een hele goede vlucht gewenst! En een prachtige reis! En hopelijk ook de tijd om alle spanning en onrust van de afgelopen weken een plekje te geven. Want zo'n voorbereidingsperiode stel je je toch anders voor. Hartelijke groet van ons!